Schindler, Maike ORCID: 0000-0001-9530-4151 (2017). Inklusiven Mathematikunterricht gestalten lernen – praxisbezogen und zugleich handlungsentlastet. In: Mit Heterogenität im Mathematikunterricht umgehen lernen, pp. 199-209. Springer Spektrum. ISBN 978-3-658-16902-2
Full text not available from this repository.
Link to the document: http://doi.org/10.1007/978-3-658-16903-9_17
Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||
Creators: |
|
||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-546309 | ||||||||
DOI: | 10.1007/978-3-658-16903-9_17 | ||||||||
Title of Book: | Mit Heterogenität im Mathematikunterricht umgehen lernen | ||||||||
Series Name: | Konzepte und Studien zur Hochschuldidaktik und Lehrerbildung Mathematik | ||||||||
Page Range: | pp. 199-209 | ||||||||
Date: | 2017 | ||||||||
Publisher: | Springer Spektrum | ||||||||
ISSN: | 2197-8751 | ||||||||
ISBN: | 978-3-658-16902-2 | ||||||||
Language: | German | ||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation | ||||||||
Subjects: | Education Mathematics |
||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/54630 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
View Item |