Schindler, Maike ORCID: 0000-0001-9530-4151 (2017). Inklusiven Mathematikunterricht gestalten lernen – praxisbezogen und zugleich handlungsentlastet. In: Mit Heterogenität im Mathematikunterricht umgehen lernen, pp. 199-209. Springer Spektrum. ISBN 978-3-658-16902-2

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Schindler, MaikeUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0001-9530-4151UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-546309
DOI: 10.1007/978-3-658-16903-9_17
Title of Book: Mit Heterogenität im Mathematikunterricht umgehen lernen
Series Name: Konzepte und Studien zur Hochschuldidaktik und Lehrerbildung Mathematik
Page Range: pp. 199-209
Date: 2017
Publisher: Springer Spektrum
ISSN: 2197-8751
ISBN: 978-3-658-16902-2
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation
Subjects: Education
Mathematics
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/54630

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item