von Dewitz, Nora ORCID: 0000-0002-4625-8037, Maahs, Ina-Maria ORCID: 0000-0002-9399-1362 and Wamhoff, Daniela (2022). Die eigene Mehrsprachigkeit im Blick - Perspektiven migrationsbedingt mehrsprachiger Schüler*innen auf Sprache in der Schule. Leseräume : Zeitschrift für Literalität in Schule und Forschung (8). pp. 1-18. wordpress.org: 2364-5350. ISSN 2364-5350

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
von Dewitz, NoraUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-4625-8037UNSPECIFIED
Maahs, Ina-Mariainamaria.maahs@mercator.uni-koeln.deorcid.org/0000-0002-9399-1362UNSPECIFIED
Wamhoff, DanielaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-636568
Journal or Publication Title: Leseräume : Zeitschrift für Literalität in Schule und Forschung
Number: 8
Page Range: pp. 1-18
Date: 2022
Publisher: 2364-5350
Place of Publication: wordpress.org
ISSN: 2364-5350
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache
Subjects: Education
Language, Linguistics
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/63656

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item