Bredthauer, Stefanie and von Dewitz, Nora ORCID: 0000-0002-4625-8037 (2022). Mehrsprachige Unterrichtselemente in Vorbereitungsklassen. In: Spracharbeit mit Geflüchteten. Empirische Studien zum Deutscherwerb von Neuzugewanderten., pp. 159-178. Frankfurt am Main: Peter Lang. ISBN 9783631856673

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Bredthauer, StefanieUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
von Dewitz, NoraUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-4625-8037UNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Birkner, KarinUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Hufeisen, BrittaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Rosenberg, PeterUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-636602
Title of Book: Spracharbeit mit Geflüchteten. Empirische Studien zum Deutscherwerb von Neuzugewanderten.
Series Name: FORUM ANGEWANDTE LINGUISTIK – F.A.L.
Volume: 69
Page Range: pp. 159-178
Number of Pages: 412
Date: 2022
Publisher: Peter Lang
Place of Publication: Frankfurt am Main
ISBN: 9783631856673
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache
Subjects: Education
Language, Linguistics
Related URLs:
Refereed: No
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/63660

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item