Pazzini, Karl-Josef and Zahn, Manuel (2016). Spielfilme als empirische Quellen zur Erforschung des Lehrens. In: Empirie des Pädagogischen und Empirie der Erziehungswissenschaft. Beobachtungen erziehungswissenschaftlicher Forschung, pp. 147-156. Klinkhardt. ISBN 978-3-7815-5489-4

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Pazzini, Karl-JosefUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Zahn, ManuelUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Meseth, WolfgangUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Dinkelacker, JörgUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Neumann, Saschaneumanns@uni-koeln.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Rabenstein, KerstinUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-643531
Title of Book: Empirie des Pädagogischen und Empirie der Erziehungswissenschaft. Beobachtungen erziehungswissenschaftlicher Forschung
Series Name: Beiträge zur Theorie und Geschichte der Erziehungswissenschaft
Page Range: pp. 147-156
Number of Pages: 282
Date: 2016
Publisher: Klinkhardt
ISBN: 978-3-7815-5489-4
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Fachgruppe Kunst und Musik > Institut für Kunst und Kunsttheorie
Subjects: The arts
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/64353

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item