Unkel, Monika (2022). Vorbereitung auf Inklusion im schulischen Japanischunterricht - Lehrer*innenbildung im Unterrichtsfach Japanisch an der Universität zu Köln. In: Unterricht der romanischen Sprachen und Inklusion, pp. 155-177. Stuttgart: ibidem. ISBN 978-3-8382-1792-5

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Unkel, MonikaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Schöpp, FrankUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Willems, Alinea.willems@uni-koeln.deorcid.org/0000-0001-5048-4734UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-645166
Title of Book: Unterricht der romanischen Sprachen und Inklusion
Series Name: Romanische Sprachen und ihre Didaktik
Volume: 78
Page Range: pp. 155-177
Number of Pages: 214
Date: 2022
Publisher: ibidem
Place of Publication: Stuttgart
ISBN: 978-3-8382-1792-5
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 4: Außereuropäische Sprachen, Kulturen und Gesellschaften > Ostasiatisches Seminar
Subjects: Language, Linguistics
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/64516

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item