König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408, Gerhard, Kristina ORCID: 0000-0003-4526-8433, Kaspar, Kai ORCID: 0000-0002-5092-6798 and Melzer, Conny ORCID: 0000-0003-3768-0356 (2019). Professionelles Wissen von Lehrkräften zur Inklusion: Überlegungen zur Modellierung und Erfassung mithilfe standardisierter Testinstrumente. Pädagogische Rundschau, 73 (1). pp. 43-64. Peter Lang. ISSN 0030-9273

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
König, Johannesjohannes.koenig@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-3374-9408UNSPECIFIED
Gerhard, Kristinakristina.gerhard@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-4526-8433UNSPECIFIED
Kaspar, KaiUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-5092-6798UNSPECIFIED
Melzer, ConnyUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-3768-0356UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-650200
DOI: 10.3726/PR012019.0004
Journal or Publication Title: Pädagogische Rundschau
Volume: 73
Number: 1
Page Range: pp. 43-64
Date: 2019
Publisher: Peter Lang
ISSN: 0030-9273
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Faculty of Human Sciences > Department Psychologie
Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Psychology
Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/65020

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item