Kaspar, Kai ORCID: 0000-0002-5092-6798 (2017). Lernen durch Computerspielen: Erwünschte und unerwünschte Nebeneffekte. In: Spielend lernen! Computerspiele(n) in Schule und Unterricht, pp. 27-37. kopaed. ISBN 978-3-86736-405-8

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Kaspar, KaiUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-5092-6798UNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Zielinski, WolfgnagUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Aßmann, SandraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Kaspar, KaiUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-5092-6798UNSPECIFIED
Moormann, PeterUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-650461
Title of Book: Spielend lernen! Computerspiele(n) in Schule und Unterricht
Series Name: Schriftenreihe zur digitalen Gesellschaft NRW
Volume: 5
Page Range: pp. 27-37
Number of Pages: 200
Date: 2017
Publisher: kopaed
ISBN: 978-3-86736-405-8
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Psychologie
Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Psychology
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/65046

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item