Strauss, Sarah
ORCID: 0000-0001-9999-1059 and Rohr, Dirk
ORCID: 0000-0003-4761-3456
(2019).
Peer-Learning in der Lehrer*innenbildung.
Journal für Lehrerinnenbildung (3).
pp. 106-116.
Klinkhardt.
ISSN 1681-7028
Identification Number:10.35468/jlb-03-2019_11
Official URL: http://doi.org/10.35468/jlb-03-2019_11
| Item Type: | Article |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-651884 |
| Identification Number: | 10.35468/jlb-03-2019_11 |
| Journal or Publication Title: | Journal für Lehrerinnenbildung |
| Number: | 3 |
| Page Range: | pp. 106-116 |
| Date: | 2019 |
| Publisher: | Klinkhardt |
| ISSN: | 1681-7028 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Arbeitsbereich Beratungsforschung Faculty of Human Sciences > Zentrum für Hochschuldidaktik Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF) |
| Subjects: | Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/65188 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0001-9999-1059