Becker-Mrotzek, Michael ORCID: 0000-0002-0945-3036 and Woerfel, Till ORCID: 0000-0001-8111-1439 (2021). Schlüsselqualifikation Sprache. Sprachliche Bildung im Distanz- und Präsenzunterricht. In: Schule weiter denken: Was wir aus der Pandemie lernen, pp. 105-118. Duden. ISBN 978-3-411-74024-6

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Becker-Mrotzek, Michaelbecker.mrotzek@uni-koeln.deorcid.org/0000-0002-0945-3036UNSPECIFIED
Woerfel, Tilltwoerfel@uni-koeln.deorcid.org/0000-0001-8111-1439UNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Maaz, KaiUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Becker-Mrotzek, Michaelbecker.mrotzek@uni-koeln.deorcid.org/0000-0002-0945-3036UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-701084
Title of Book: Schule weiter denken: Was wir aus der Pandemie lernen
Page Range: pp. 105-118
Number of Pages: 160
Date: 2021
Publisher: Duden
ISBN: 978-3-411-74024-6
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache
Subjects: Germanic
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70108

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item