Martens, Matthias ORCID: 0000-0001-6593-8209, Asbrand, Barbara, Buchborn, Thade and Menthe, Jürgen (2022). Fokus auf Fachlichkeit: Zur Erforschung von Fachunterricht mit der Dokumentarischen Methode. In: Dokumentarische Unterrichtsforschung in den Fachdidaktiken, pp. 3-16. Springer VS. ISBN 978-3-658-32566-4

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Martens, MatthiasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0001-6593-8209UNSPECIFIED
Asbrand, BarbaraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Buchborn, ThadeUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Menthe, JürgenUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-705395
DOI: 10.1007/978-3-658-32566-4_1
Title of Book: Dokumentarische Unterrichtsforschung in den Fachdidaktiken
Series Name: Rekonstruktive Bildungsforschung
Volume: 31
Page Range: pp. 3-16
Date: 2022
Publisher: Springer VS
ISBN: 978-3-658-32566-4
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70539

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item