Asbrand, Barbara, Martens, Matthias
ORCID: 0000-0001-6593-8209 and Petersen, D.
(2020).
Der Übergang von der Grundschule in die Sekundarstufe: Zur Rekonstruktion unterrichtlicher Passungsverhältnisse im qualitativen Längsschnitt.
In:
Qualitative Längsschnittforschung,
pp. 273-294.
Barbara Budrich.
ISBN 978-3-8474-2179-5
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Asbrand, Barbara UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Petersen, D. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| Editors: | Editors Email ORCID ORCID Put Code Thiersch, Sven UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-706812 |
| Title of Book: | Qualitative Längsschnittforschung |
| Page Range: | pp. 273-294 |
| Number of Pages: | 430 |
| Date: | 2020 |
| Publisher: | Barbara Budrich |
| ISBN: | 978-3-8474-2179-5 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung |
| Subjects: | Education |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70681 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0001-6593-8209