Spilles, Markus ORCID: 0000-0002-9680-1237, Hagen, Tobias ORCID: 0000-0002-5465-1568 and Hennemann, Thomas ORCID: 0000-0003-4961-8680 (2018). Tutorielle Leseverfahren mit Grundschulkindern mit externalisierenden Verhaltensproblemen. Empirische Sonderpädagogik, 10 (1). pp. 39-71. Pabst Science Publ.. ISSN 1869-4845

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Spilles, MarkusUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-9680-1237UNSPECIFIED
Hagen, TobiasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-5465-1568UNSPECIFIED
Hennemann, ThomasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-4961-8680UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-709735
DOI: 10.25656/01:15960
Journal or Publication Title: Empirische Sonderpädagogik
Volume: 10
Number: 1
Page Range: pp. 39-71
Date: 2018
Publisher: Pabst Science Publ.
ISSN: 1869-4845
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70973

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item