Casale, Gino ORCID: 0000-0003-2780-241X, Husakovic, Merdina, Hagen, Tobias, Hövel, Dennis Christian ORCID: 0000-0003-0933-2661, Krull, Johanna ORCID: 0000-0002-9067-6770 and Spilles, Markus ORCID: 0000-0002-9680-1237 (2017). Effekte eines kognitiv-behavioralen Aufsatztrainings auf die Schreibleistung und das Lern- und Arbeitsverhalten bei Schülern mit ADHS in der Sekundarstufe I einer Förderschule. Empirische Sonderpädagogik, 9 (4). pp. 341-364. Pabst Science Publ.. ISSN 1869-4845

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Casale, GinoUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-2780-241XUNSPECIFIED
Husakovic, MerdinaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Hagen, TobiasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Hövel, Dennis ChristianUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-0933-2661UNSPECIFIED
Krull, JohannaUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-9067-6770UNSPECIFIED
Spilles, MarkusUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-9680-1237UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-709757
DOI: 10.25656/01:15389
Journal or Publication Title: Empirische Sonderpädagogik
Volume: 9
Number: 4
Page Range: pp. 341-364
Date: 2017
Publisher: Pabst Science Publ.
ISSN: 1869-4845
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70975

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item