Weyers, Jonas ORCID: 0000-0003-1804-4434, Felske, Caroline ORCID: 0000-0003-2966-7514 and König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 (2022). Die Bedeutung von Lerngelegenheiten für das Erreichen von Kompetenzniveaus im pädagogischen Wissen bei angehenden Mathematiklehrkräften. In: Initiationen mathematikdidaktischer Forschung, pp. 247-266. Springer Spektrum. ISBN 978-3-658-36766-4

Full text not available from this repository.

Abstract

Festschrift zum 70. Geburtstag von Gabriele Kaiser

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Weyers, Jonasjonas.weyers@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-1804-4434UNSPECIFIED
Felske, CarolineUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-2966-7514UNSPECIFIED
König, Johannesjohannes.koenig@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-3374-9408UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-710051
DOI: 10.1007/978-3-658-36766-4_13
Title of Book: Initiationen mathematikdidaktischer Forschung
Page Range: pp. 247-266
Date: 2022
Publisher: Springer Spektrum
ISBN: 978-3-658-36766-4
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Mathematics
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71005

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item