Keßel, Simone, Grüber-Stankowski, Christa, Hegerath, Helen, Hammes-Schmitz, Edeltraud and Hanisch, Charlotte (2021). Frühförderung als Moderatorin des Übergangs in die inklusive Grundschule für Kinder mit Frühförderbedarf – MuTig: Multiprofessionell Transition gestalten. In: Transitionen. Übergänge in der Frühförderung gestalten, pp. 26-32. Schulz-Kirchner. ISBN 978-3-8248-1287-5

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Keßel, SimoneUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Grüber-Stankowski, ChristaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Hegerath, HelenUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Hammes-Schmitz, Edeltraudhammes-schmitz@gmx.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Hanisch, CharlotteUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-710103
Title of Book: Transitionen. Übergänge in der Frühförderung gestalten
Page Range: pp. 26-32
Number of Pages: 332
Date: 2021
Publisher: Schulz-Kirchner
ISBN: 978-3-8248-1287-5
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71010

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item