Küpper, Alexander ORCID: 0000-0002-9469-1628, Hennemann, Thomas ORCID: 0000-0003-4961-8680 and Schulz, Andreas (2020). (Weiter-)Entwicklung eines (digitalen) Hilfesystems für den Physikunterricht in stark heterogenen Lerngruppen der Klassen 5/6 – Ein Design-Based Research-Projekt. In: Digitales Lernen in der Grundschule II, pp. 187-203. Waxmann. ISBN 978-3-8309-4196-5

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Küpper, AlexanderUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-9469-1628UNSPECIFIED
Hennemann, ThomasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-4961-8680UNSPECIFIED
Schulz, AndreasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-710237
Title of Book: Digitales Lernen in der Grundschule II
Page Range: pp. 187-203
Number of Pages: 396
Date: 2020
Publisher: Waxmann
ISBN: 978-3-8309-4196-5
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71023

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item