Hennemann, Thomas ORCID: 0000-0003-4961-8680, Leidig, Tatjana ORCID: 0000-0002-4598-917X, Hövel, Dennis Christian ORCID: 0000-0003-0933-2661 and Casale, Gino ORCID: 0000-0003-2780-241X (2019). Effektive präventive Förderung bei herausforderndem Verhalten in der Schule. In: Lern- und Entwicklungsplanung, pp. 129-146. Waxmann. ISBN 978-3-8309-3999-3

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Hennemann, ThomasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-4961-8680UNSPECIFIED
Leidig, TatjanaUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-4598-917XUNSPECIFIED
Hövel, Dennis ChristianUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-0933-2661UNSPECIFIED
Casale, GinoUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-2780-241XUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Schumacher, AnkeUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Adelt, EvaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-710336
Title of Book: Lern- und Entwicklungsplanung
Series Name: Beiträge zur Schulentwicklung
Page Range: pp. 129-146
Number of Pages: 224
Date: 2019
Publisher: Waxmann
ISBN: 978-3-8309-3999-3
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71033

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item