Hennemann, Thomas ORCID: 0000-0003-4961-8680, Leidig, Tatjana ORCID: 0000-0002-4598-917X, Lindner, Heike, Ferreira González, Laura ORCID: 0000-0003-2926-1821 and Fernandez-Taquelim, M. (2019). Herausfordernde Lehr-/Lernsituationen im inklusiven Setting - Chancen des sozial-emotionalen Lernens. Verknüpfung von Fach- und Entwicklungsanliegen am Beispiel der Fächer Biologie und Evanglischer Religionslehre. In: Heterogenität und Inklusion, pp. 112-134. LIT. ISBN 978-3-643-14267-2

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Hennemann, ThomasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-4961-8680UNSPECIFIED
Leidig, TatjanaUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-4598-917XUNSPECIFIED
Lindner, HeikeUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Ferreira González, LauraUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-2926-1821UNSPECIFIED
Fernandez-Taquelim, M.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-710349
Title of Book: Heterogenität und Inklusion
Series Name at the University of Cologne: Kölner Studien zur Religionspädagogik
Volume: 3
Page Range: pp. 112-134
Number of Pages: 280
Date: 2019
Publisher: LIT
ISBN: 978-3-643-14267-2
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Christian theology
Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71034

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item