Rüth, Marco ORCID: 0000-0002-9923-002X (2017). Spielerisches Lernen besser bewerten: Effektivität und Effizienz von Computerspielen. In: Spielend lernen! Computerspiele(n) in Schule und Unterricht, pp. 39-54. kopaed. ISBN 978-3-86736-405-8

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Rüth, Marcomarco.rueth@uni-koeln.deorcid.org/0000-0002-9923-002XUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-710592
Title of Book: Spielend lernen! Computerspiele(n) in Schule und Unterricht
Series Name: Schriftenreihe zur digitalen Gesellschaft NRW
Volume: 5
Page Range: pp. 39-54
Number of Pages: 200
Date: 2017
Publisher: kopaed
ISBN: 978-3-86736-405-8
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71059

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item