Förster, Sabrina ORCID: 0000-0002-9292-4846 and Suckut, Julia (2022). Digitale Kompetenzmodelle für Lehrende auf dem Prüfstand. Ein Typisierungsversuch für konkrete Gestaltungsmöglichkeiten von Lehr-Lernumgebungen. In: Digitalisierungsbezogene Kompetenzen fördern - Sonderheft, pp. 15-23. Universitätsverlag Hildesheim.

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Förster, Sabrinasabrina.foerster@uni-koeln.deorcid.org/0000-0002-9292-4846UNSPECIFIED
Suckut, JuliaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-717504
Title of Book: Digitalisierungsbezogene Kompetenzen fördern - Sonderheft
Series Name: Hildesheimer Beiträge zur Schul- und Unterrichtsforschung
Volume: 2
Page Range: pp. 15-23
Number of Pages: 251
Date: 2022
Publisher: Universitätsverlag Hildesheim
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71750

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item