Hellwig, Sarah (2020). Förderung von Kindern im inklusiven Sachunterricht durch kooperatives Lernen mit digitalen Medien. In: Bildung, Schule, Digitalisierung, pp. 345-350. Waxmann. ISBN 978-3-8309-4246-7

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Hellwig, SarahUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Kaspar, Kaikkaspar@uni-koeln.deorcid.org/0000-0002-5092-6798UNSPECIFIED
Becker-Mrotzek, Michaelbecker.mrotzek@uni-koeln.deorcid.org/0000-0002-0945-3036UNSPECIFIED
Hofhues, SandraUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-1589-7140UNSPECIFIED
König, Johannesjohannes.koenig@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-3374-9408UNSPECIFIED
Schmeinck, DanielaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-722567
Title of Book: Bildung, Schule, Digitalisierung
Page Range: pp. 345-350
Number of Pages: 478
Date: 2020
Publisher: Waxmann
ISBN: 978-3-8309-4246-7
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/72256

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item