Pilz, Matthias ORCID: 0000-0002-7370-6915, Sakano, Shinji and Alexander, Peter-Jörg (2023). Der Übergang von Schule in Beruf in Zeiten von ökonomischer und sozialer Instabilität in Japan. In: Gemeinsame Herausforderungen. Ein aktueller Blick auf den deutsch-japanischen Wissenschaftsaustausch Anhand von Beiträgen aus den Ringvorlesungen 2021 und 2022, pp. 84-108. Iudicium. ISBN 978-3-86205-645-3

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Pilz, MatthiasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-7370-6915UNSPECIFIED
Sakano, ShinjiUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Alexander, Peter-JörgUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Aizawa, KeiichiUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Corporate Creators: Japanisches Kulturinstitut Köln
URN: urn:nbn:de:hbz:38-727499
Title of Book: Gemeinsame Herausforderungen. Ein aktueller Blick auf den deutsch-japanischen Wissenschaftsaustausch Anhand von Beiträgen aus den Ringvorlesungen 2021 und 2022
Page Range: pp. 84-108
Number of Pages: 359
Date: 2023
Publisher: Iudicium
ISBN: 978-3-86205-645-3
Language: German
Faculty: Faculty of Management, Economy and Social Sciences
Divisions: Faculty of Management, Economics and Social Sciences > Social Sciences > Multidisciplinary Social Sciences > Department of Vocational, Economical and Social Education
Subjects: Social sciences
Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/72749

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item