![]() | Up a level |
Book, conference item or legal commentary
Aschermann, Ellen ORCID: 0000-0002-5621-3393 and Kaiser-El-Safti, Margret, eds.
(2014).
Gestalt und Gestaltung in interdisziplinärer Perspektive.
Peter Lang.
ISBN 9783631646328
Journal Article
Aschermann, Ellen ORCID: 0000-0002-5621-3393 and Klenzan, Jennifer
(2015).
Collaborative Learning Processes in Teacher Training: Benefits and Costs.
Integral Review, 11 (3).
pp. 138-156.
Arina.
ISSN 1553-3069
Aschermann, Ellen ORCID: 0000-0002-5621-3393, Spath, Kristin and Rohr, Dirk
ORCID: 0000-0003-4761-3456
(2022).
Genogramme in Beratung und Therapie: Ergebnisse einer Mixed Methods Studie in Deutschland.
Familiendynamik, 47 (2).
pp. 134-140.
Klett-Cotta.
ISSN 0342-2747
Becker, Lukas Bernhard ORCID: 0000-0002-5716-7739, Welter, Virginia Deborah Elaine
ORCID: 0000-0002-1968-5551, Aschermann, Ellen
ORCID: 0000-0002-5621-3393 and Grossschedl, Jorg
ORCID: 0000-0002-7943-4818
(2021).
Comprehension-Oriented Learning of Cell Biology: Do Different Training Conditions Affect Students' Learning Success Differentially?
Educ. Sci., 11 (8).
BASEL:
MDPI.
ISSN 2227-7102
Bruckermann, Till ORCID: 0000-0002-8789-8276, Aschermann, Ellen
ORCID: 0000-0002-5621-3393, Bresges, André
ORCID: 0000-0002-3350-979X and Schlueter, Kirsten
(2017).
Metacognitive and multimedia support of experiments in inquiry learning for science teacher preparation.
Int. J. Sci. Educ., 39 (6).
S. 701 - 723.
ABINGDON:
ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD.
ISSN 1464-5289
Genschow, Oliver ORCID: 0000-0001-6322-4392, Hawickhorst, Heinz, Rigoni, Davide
ORCID: 0000-0001-9045-3190, Aschermann, Ellen
ORCID: 0000-0002-5621-3393 and Brass, Marcel
ORCID: 0000-0002-3364-4019
(2020).
Professional Judges' Disbelief in Free Will Does Not Decrease Punishment.
Soc. Psychol. Personal Sci., 12 (3).
THOUSAND OAKS:
SAGE PUBLICATIONS INC.
ISSN 1948-5514
Rohr, Dirk ORCID: 0000-0003-4761-3456, Spath, Kristin and Aschermann, Ellen
ORCID: 0000-0002-5621-3393
(2022).
Genogramme in Beratung und Therapie: Übersicht über die aktuelle Forschung.
Familiendynamik, 47 (1).
pp. 52-61.
Klett-Cotta.
ISSN 0342-2747
Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Aschermann, Ellen ORCID: 0000-0002-5621-3393
(2021).
Begrüßung.
In:
Hermeneutik im Dialog der Methoden,
pp. 27-28.
transcript.
ISBN 978-3-8394-5928-7
Huber, Christian, Aschermann, Ellen ORCID: 0000-0002-5621-3393, Quappen, K., Schnell-Micka, U. and Wesser, A.
(2015).
Die Rolle der Schulpsychologie an einer inklusiven Schule am
Beispiel der IUS.
In:
Eine inklusive Schule für alle - Das Modell der Inklusiven Universitätsschule Köln,
pp. 330-338.
Beltz Juventa.
ISBN 978-3-407-25725-3