Up a level |
Journal Article
Schindler, Maike ORCID: 0000-0001-9530-4151, Bader, Eveline, Lilienthal, Achim J. ORCID: 0000-0003-0217-9326, Schindler, Florian and Schabmann, Alfred (2019). Quantity Recognition in Structured Whole Number Representations of Students with Mathematical Difficulties: An Eye-Tracking Study. Learning Disabilities, A Contemporary Journal, 17 (1). pp. 5-28. ISSN 1937-6928
Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Schindler, Maike ORCID: 0000-0001-9530-4151, Lilienthal, Achim J. ORCID: 0000-0003-0217-9326, Schindler, Florian and Bader, Eveline (2018). Vorgehensweisen bei der Anzahlerfassung am 100er Feld und 100er Rahmen: Eine Eye-Tracking Studie bei Kindern mit und ohne Rechenschwierigkeiten. In: Beiträge zum Mathematikunterricht 2018, pp. 1591-1594. Münster: WTM. ISBN 978-3-95987-089-4