Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | Date | No Grouping
Jump to: 2020
Number of items: 2.

2020

Simon, Anna Lisa and Schindler, Maike ORCID: 0000-0001-9530-4151 (2020). Anordnung von Zahlen am Zahlenstrahl: Ein Vergleich der Erkenntnisse durch Eye Tracking und durch Lautes Denken bei Kindern mit und ohne Rechenschwierigkeiten. In: Beiträge zum Mathematikunterricht 2020, pp. 877-880. WTM. ISBN 978-3-95987-139-6

Simon, Anna Lisa and Schindler, Maike ORCID: 0000-0001-9530-4151 (2020). A comparative analysis of eye tracking and thinking aloud in number line estimation tasks: A study on students with and without mathematical difficulties. In: Interim Proceedings of the 44th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, pp. 537-545. Thailand:

This list was generated on Thu May 8 18:22:31 2025 CEST.