Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 5.

Journal Article

Dins, Timo ORCID: 0000-0003-2758-5275 and Keeley, Caren ORCID: 0000-0001-8310-0485 (2022). Recognising Basic Health Literacy Capabilities: An Explorative Study on the Relevance of Health-Related Information in the Support of People with Profound Intellectual and Multiple Disabilities. International Journal of Environmental Research and Public Health, 19 (24). p. 16874. MDPI. ISSN 1660-4601

Keeley, Caren ORCID: 0000-0001-8310-0485 and Dins, Timo ORCID: 0000-0003-2758-5275 (2022). Verstehen und Verständigen in der (Gesundheits-)Krise. Ergebnisse des Forschungsprojekts ComCri zu den Auswirkungen der Corona-Pandemie auf Menschen mit komplexen Behinderungen. heilpaedagogik.de, 37 (3). pp. 24-28. Berlin: BHP. ISSN 1868-3940

Seitzer, Philipp ORCID: 0009-0008-5220-2508, Dins, Timo ORCID: 0000-0003-2758-5275, Busch, Maria, Grüter, Lena, Stommel, Theresa ORCID: 0000-0003-3270-0522, Fischer-Suhr, Julia and Keeley, Caren ORCID: 0000-0001-8310-0485 (2020). COVID 19 und Menschen mit geistiger und schwerer Behinderung. Teilhabe, 59 (2). pp. 50-54. Bundesvereinigung Lebenshilfe e.V.. ISSN 1867-3031

Preprints, Working Papers or Reports

Keeley, Caren ORCID: 0000-0001-8310-0485, Geuting, Jessica and Stommel, Theresa ORCID: 0000-0003-3270-0522 (2023). Abschlussbericht des Forschungsprojekts DiGGi_Koeln - Digitalisierung im Förderschwerpunkt Geistige Entwicklung in der Region Köln. Project Report.

Benecke, Corinna Antonia, Borowski, Lisa, Gläser, Georg, Henken, Thea Elisa, Kleine, Paula, Notzon, Viktoria, Schulze, Mara, Stüber, Lea, Wende, Alexandra, Wendler, Maya and Wolff, Florence (2021). FORSCHENDES LERNEN IM PRAXISSEMESTER. Ausgewählte Studienprojekte des dritten fakultätsübergreifenden Präsentationstags 2020. Project Report.

This list was generated on Thu Oct 16 13:02:27 2025 CEST.