![]() | Up a level |
Journal Article
Welter, Virginia Deborah Elaine ORCID: 0000-0002-1968-5551, Becker, Lukas Bernhard
ORCID: 0000-0002-5716-7739 and Grossschedl, Joerg
(2022).
Helping Learners Become Their Own Teachers: The Beneficial Impact of Trained Concept-Mapping-Strategy Use on Metacognitive Regulation in Learning.
Educ. Sci., 12 (5).
BASEL:
MDPI.
ISSN 2227-7102
Becker, Lukas Bernhard ORCID: 0000-0002-5716-7739, Welter, Virginia Deborah Elaine
ORCID: 0000-0002-1968-5551, Aschermann, Ellen
ORCID: 0000-0002-5621-3393 and Grossschedl, Jorg
ORCID: 0000-0002-7943-4818
(2021).
Comprehension-Oriented Learning of Cell Biology: Do Different Training Conditions Affect Students' Learning Success Differentially?
Educ. Sci., 11 (8).
BASEL:
MDPI.
ISSN 2227-7102
Thesis
Becker, Lukas Bernhard ORCID: 0000-0002-5716-7739
(2022).
Die Kunst, Concept Mapping zu trainieren und einzusetzen: Ein Vergleich unterschiedlicher Ansätze und ihre Bedeutung für kognitive Prozesse, kognitive Belastung und Lernleistung.
PhD thesis, Universität zu Köln.