Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 9.

Book, conference item or legal commentary

Pilz, Matthias ORCID: 0000-0002-7370-6915 and Li, Junmin ORCID: 0000-0003-0003-8036, eds. (2020). Comparative Vocational Education Research. Enduring Challenges and New Ways Forward. Springer VS. ISBN 978-3-658-29924-8

Journal Article

Li, Junmin ORCID: 0000-0003-0003-8036 (2021). Learner-Centred Learning Tasks in Higher Education: A Study on Perception among Students. Educ. Sci., 11 (5). BASEL: MDPI. ISSN 2227-7102

Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary

Li, Junmin ORCID: 0000-0003-0003-8036, Lahiff, Ann, Unwin, Lorna and Pilz, Matthias ORCID: 0000-0002-7370-6915 (2020). Comparative methods in practice: Using an iterative approach to explore aviation apprenticeships in England and Germany. In: Comparative Vocational Education Research, pp. 243-257. Springer VS. ISBN 978-3-658-29924-8

Ramasamy, Muthuveeran (2020). Competency-based curriculum development in vocational education and training: An example of knowledge transfer from the Western world to India. In: Comparative Vocational Education Research, pp. 181-198. Springer VS. ISBN 978-3-658-29924-8

Pilz, Matthias ORCID: 0000-0002-7370-6915 and Li, Junmin ORCID: 0000-0003-0003-8036 (2020). Front Matter. Preface. In: Comparative Vocational Education Research, IX-XI. Springer VS. ISBN 978-3-658-29924-8

Wiemann, Kristina and Pilz, Matthias ORCID: 0000-0002-7370-6915 (2020). Transfer research as an element of comparative vocational education and training: An example of factors influencing the transfer of dual training approaches of German companies in China, India and Mexico. In: Comparative Vocational Education Research, pp. 199-219. Springer VS. ISBN 978-3-658-29924-8

Wiemann, Kristina, Li, Junmin ORCID: 0000-0003-0003-8036, Wiemann, Judith ORCID: 0000-0003-4054-0282, Fuchs, Martina ORCID: 0000-0002-4644-1448 and Pilz, Matthias ORCID: 0000-0002-7370-6915 (2018). ‚Lost (in) VET‘: Zum Stand der Transferforschung in der internationalen Berufsbildungszusammenarbeit aus Sicht verschiedener Wissenschaftsdisziplinen. In: Konzepte und Wirkungen des Transfers Dualer Berufsausbildung, pp. 13-57. Springer VS. ISBN 978-3-658-23184-2

Li, Junmin ORCID: 0000-0003-0003-8036 (2018). Vom Transfer lernen: Potenzial des Policy-Transfers für die Weiterentwicklung der Policy im Geberland am Beispiel des Peer-Review-Verfahrens. In: Konzepte und Wirkungen des Transfers Dualer Berufsausbildung, pp. 601-630. Springer VS. ISBN 978-3-658-23185-9

Pilz, Matthias ORCID: 0000-0002-7370-6915 and Li, Junmin ORCID: 0000-0003-0003-8036 (2018). ‚Yes, we can!‘ oder ‚Born in the USA‘? Ausbildungsstrategien deutscher Unternehmen in den USA. In: Berufsbildung zwischen Tradition und Moderne, pp. 331-346. Springer VS. ISBN 978-3-658-24460-6

This list was generated on Thu Apr 18 14:15:18 2024 CEST.