![]() | Up a level |
Journal Article
Plöger, Wilfried, Krepf, Matthias ORCID: 0000-0002-2038-9303, Scholl, Daniel
ORCID: 0000-0003-3403-9811 and Seifert, Andreas
(2020).
Analytical competence of teachers - Assessing the construct validity by means of mixed methods and drawing consequences for teacher education.
Teacher Education Quarterly, 47 (2).
pp. 134-157.
Caddo Gap Press.
ISSN 0737-5328
Plöger, Wilfried ORCID: 0000-0002-5868-2652, Scholl, Daniel
ORCID: 0000-0003-3403-9811 and Seifert, Andreas
(2016).
„Und sie bewegt sich doch!“ Wie spezifische Lerngelegenheiten die bildungswissenschaftlichen Kompetenzen von Lehramtsstudierenden fördern können.
Zeitschrift für Pädagogik, 62 (1).
pp. 109-130.
Beltz Juventa.
ISSN 0044-3247
Plöger, Wilfried ORCID: 0000-0002-5868-2652, Scholl, Daniel
ORCID: 0000-0003-3403-9811 and Seifert, Andreas
(2015).
Analysekompetenz – ein zweidimensionales Konstrukt?!
Unterrichtswissenschaft, 42 (2).
pp. 166-184.
Nomos.
ISSN 0340-4099
Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Proske, Matthias and Scholl, Daniel ORCID: 0000-0003-3403-9811
(2015).
Didaktische Modelle.
In:
Das wissenschaftlich-religionspädagogische Lexikon im Internet - WiReLex,
Deutsche Bibelgesellschaft.