Krämer, Philipp (2014). Probleme Lehramtsstudierender mit dem Konzept des Forschenden Lernens. Eine explorative Studie zur Identifizierung von Problemen, die für Lehramtsstudierende GHR/HR Biologie mit dem Unterrichtskonzept des Forschenden Lernens bestehen. Thesis Abstract, Universität zu Köln.

[img]
Preview
PDF
Kurzzusammenfassung_der_Dissertationsschrift.pdf - Other

Download (277kB)

Item Type: Thesis Abstract
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Krämer, Philipppkraemer@uni-wuppertal.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-58665
Date: December 2014
Language: German
Faculty: Faculty of Mathematics and Natural Sciences
Divisions: Faculty of Mathematics and Natural Sciences > Department of Mathematics and Science Education > Institute of Biology Education
Subjects: Education
Natural sciences and mathematics
Uncontrolled Keywords:
KeywordsLanguage
Forschendes LernenUNSPECIFIED
LehramtsstudierendeUNSPECIFIED
ProblemeUNSPECIFIED
Date of oral exam: 5 December 2014
Referee:
NameAcademic Title
Schlüter, KirstenProf. Dr.
Scheersoi, AnnetteProf. Dr.
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/5866

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item