Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | Date | No Grouping
Number of items: 4.

Barsch, Sebastian, Boesken, Gesine, Dahlmanns, Claus, Dziak-Mahler, Myrle, Gröschner, Alexander, Hoffmann, Greta, Hoffmann, Margarethe, Kleinespel, Karin, Kricke, Meike, Lütgert, Will, Massumi, Mona, Ortmanns, Peter, Rohbeck, Angelika, Roth, Hans-Joachim, Schwager-Büschges, Gaby, Stiller, Edwin, Wehrhöfer, Ulrich and Winter, Felix (2015). Fokus Praxissemester. Das Kölner Modell kritisch beleuchtet - Werkstattberichte. Project Report.

Barsch, Sebastian and Glutsch, Nina ORCID: 0000-0003-0396-5732 (2021). Berufswahlmotivation und fachliche Überzeugungen von angehenden Geschichtslehrer:innen. In: Motivation – Kognition – Reflexion, pp. 36-56. Wochenschau. ISBN 978-3-7344-1230-1

Barsch, Sebastian and Glutsch, Nina ORCID: 0000-0003-0396-5732 (2019). Geschichtslehrer/-in werden – Berufswahlmotivation über Portfolio/-Reflexion erfahren. In: Forschungswerkstatt Geschichtsdidaktik 17, pp. 57-70. hep. ISBN 978-3-0355-1393-6

Bongartz, Christiane M. ORCID: 0000-0001-7197-8354 and Springob, Jan ORCID: 0000-0001-5527-5333 (2017). Every Student Succeeds? Going to school in the USA & Germany. In: Diversity in der LehrerInnenbildung, pp. 239-254. Münster: Waxmann. ISBN 978-3-8309-3444-8

This list was generated on Tue Oct 21 08:24:28 2025 CEST.