Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | Date | No Grouping
Number of items: 2.

Journal Article

Keßel, Simone, Rathgeber, Helen, Balters, Lotta, Nawab, Laurence and Grüber-Stankowski, Christa (2021). Originalarbeit: MuTig - Multiprofessionell Transition gestalten. Schulbereitschaft von Kindern mit Lern- und Verhaltensproblemen gezielt fördern. Frühförderung interdisziplinär, 41 (1). pp. 4-17. Reinhardt. ISSN 0721-9121

Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary

Keßel, Simone, Grüber-Stankowski, Christa, Hegerath, Helen, Hammes-Schmitz, Edeltraud and Hanisch, Charlotte (2021). Frühförderung als Moderatorin des Übergangs in die inklusive Grundschule für Kinder mit Frühförderbedarf – MuTig: Multiprofessionell Transition gestalten. In: Transitionen. Übergänge in der Frühförderung gestalten, pp. 26-32. Schulz-Kirchner. ISBN 978-3-8248-1287-5

This list was generated on Mon Dec 23 05:31:05 2024 CET.