Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | Date | No Grouping
Jump to: 2018 | 2015
Number of items: 2.

2018

Hoth, Jessica, Kaiser, Gabriele ORCID: 0000-0002-6239-0169, Döhrmann, Martina, König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 and Blömeke, Sigrid ORCID: 0000-0001-6068-4932 (2018). A Situated Approach to Assess Teachers’ Professional Competencies Using Classroom Videos. In: Mathematics Teachers Engaging with Representations of Practice, pp. 23-45. Springer VS. ISBN 978-3-319-70593-4

2015

Blömeke, Sigrid ORCID: 0000-0001-6068-4932, König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408, Suhl, Ute and Hoth, Jessica (2015). Wie situationsbezogen ist die Kompetenz von Lehrkräften? Zur Generalisierbarkeit der Ergebnisse von videobasierten Performanztests. Zeitschrift für Pädagogik, 61 (3). pp. 310-327. Beltz Juventa. ISSN 0044-3247

This list was generated on Mon Dec 23 05:22:54 2024 CET.