![]() | Up a level |
Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Becker, Martin ORCID: 0000-0002-6750-2633, Hofhues, Sandra, Lukács, Bence, Reder, Constanze and Schiefner-Rohs, Mandy
(2018).
Lehramtsstudierende gemeinsam für OER (aus-)bilden, OERlabs.
In:
Projekte der BMBF-Förderung OERinfo 2017/2018. Sonderband,
pp. 202-211.
Berlin:
Hofhues, Sandra ORCID: 0000-0003-1589-7140, Lukács, Bence
ORCID: 0000-0002-3723-6549 and Schiefner-Rohs, Mandy
ORCID: 0000-0002-6466-4709
(2020).
Medien als ‚Changemaker’ in der Lehrer*innenbildung: zu Übertragbarkeit und Grenzen eines partizipativen Designs.
In:
Bildung, Schule, Digitalisierung,
pp. 210-215.
Waxmann.
ISBN 978-3-8309-4246-7
Lukács, Bence ORCID: 0000-0002-3723-6549, Andrasch, Mathias and Hofhues, Sandra
ORCID: 0000-0003-1589-7140
(2018).
OERlabs: Empathy first, solution later?
In:
Proceedings of the 4th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'18),
Valencia:
headconf.org.
Lukács, Bence and Hofhues, Sandra ORCID: 0000-0003-1589-7140
(2019).
OERlabs: Strategies for University-wide OER Advancement.
In:
5th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'19),
Valencia:
headconf.org.