![]() | Up a level |
Spilles, Markus ORCID: 0000-0002-9680-1237, Huber, Christian
ORCID: 0000-0003-1793-4080, Nicolay, Philipp
ORCID: 0000-0002-6161-7317, König, Johannes
ORCID: 0000-0003-3374-9408 and Hennemann, Thomas
ORCID: 0000-0003-4961-8680
(2023).
Der Zusammenhang von Regeleinhaltung und Lehrkraftfeedback mit der sozialen Akzeptanz von Grundschulkindern. Eine empirische Analyse unter Berücksichtigung von Schulkind-Dyaden.
Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 26.
pp. 141-160.
Springer.
ISSN 1434-663X
Spilles, Markus ORCID: 0000-0002-9680-1237, Huber, Christian
ORCID: 0000-0003-1793-4080, Nicolay, Philipp
ORCID: 0000-0002-6161-7317, König, Johannes
ORCID: 0000-0003-3374-9408 and Hennemann, Thomas
ORCID: 0000-0003-4961-8680
(2023).
The relationship of classmates-perceived teacher feedback and the social acceptance of second, third and fourth graders.
International Journal of Inclusive Education.
pp. 1-16.
Taylor & Francis.
ISSN 1360-3116