Up a level |
Journal Article
Sachse, Stefanie K. ORCID: 0000-0002-5798-5192 (2022). Das Merge-Modell beim Schriftspracherwerb. Eine Zusammenführung verschiedener Perspektiven. Zeitschrift für Heilpädagogik, 73 (6). pp. 273-283. Verband Sonderpädagogik e.V.. ISSN 0513-9066
Sachse, Stefanie K. ORCID: 0000-0002-5798-5192 (2024). Leseverstehen im Schriftspracherwerb unterstützen. Zeitschrift für Heilpädagogik, 75 (2). pp. 62-73. Verband Sonderpädagogik e.V.. ISSN 0513-9066
Sachse, Stefanie K. ORCID: 0000-0002-5798-5192 and Bernasconi, Tobias (2024). Früher Schriftspracherwerb von Schülerinnen und Schülern mit kognitiver Beeinträchtigung. Zeitschrift für Heilpädagogik, 75 (3). pp. 108-118. Verband Sonderpädagogik e.V.. ISSN 0513-9066
Uthoff, Sarah A. K., Zinkevich, Anna, Boenisch, Jens, Sachse, Stefanie K., Bernasconi, Tobias and Ansmann, Lena (2021). Collaboration between stakeholders involved in augmentative and alternative communication (AAC) care of people without natural speech. J. Interprofessional Care, 35 (6). S. 821 - 832. PHILADELPHIA: TAYLOR & FRANCIS INC. ISSN 1469-9567
Uthoff, Sarah A. K., Zinkevich, Anna, Boenisch, Jens, Sachse, Stefanie K., Bernasconi, Tobias, Bruett, Anna L. and Ansmann, Lena (2022). ?Finding Common Ground?-Impact of a Complex Intervention on Collaboration in Augmentative and Alternative Communication Care of People without Natural Speech. J. Multidiscip. Healthc., 15. S. 2431 - 2447. ALBANY: DOVE MEDICAL PRESS LTD. ISSN 1178-2390
Zinkevich, Anna, Uthoff, Sarah Anna Katharina ORCID: 0000-0001-6847-3793, Boenisch, Jens ORCID: 0000-0003-0340-8733, Sachse, Stefanie K. ORCID: 0000-0002-5798-5192, Bernasconi, Tobias and Ansmann, Lena ORCID: 0000-0002-8628-7166 (2019). Complex intervention in augmentative and alternative communication (AAC) care in Germany: a study protocol of an evaluation study with a controlled mixed-methods design. BMJ Open, 9 (8). e029469. London: BMJ Publishing Group. ISSN 2044-6055
Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Boenisch, Jens and Sachse, Stefanie K. ORCID: 0000-0002-5798-5192 (2019). Kernvokabular – Bedeutung für den Sprachgebrauch. In: Kompendium Unterstützte Kommunikation. Einführung, pp. 108-116. Kohlhammer. ISBN 978-3-17-036058-7
Other
Boenisch, Jens and Sachse, Stefanie K. ORCID: 0000-0002-5798-5192 (2020). Core vocabulary – importance for daily communication.