![]() | Up a level |
König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408, Rothland, Martin and Schaper, Niclas, eds.
(2018).
Learning to Practice, Learning to Reflect? Ergebnisse aus der Längsschnittstudie LtP zur Nutzung und Wirkung des Praxissemesters in der Lehrerbildung.
Springer VS.
ISBN 978-3-658-19535-9
Darge, Kerstin ORCID: 0000-0002-9037-1248, Festner, Dagmar, Straub, Sophie, König, Johannes
ORCID: 0000-0003-3374-9408, Rothland, Martin and Schaper, Niclas
(2018).
Anlage und Durchführung des Verbundprojekts Learning to Practice.
In:
Learning to Practice, Learning to Reflect?,
pp. 63-85.
Springer VS.
ISBN 978-3-658-19535-9
Darge, Kerstin ORCID: 0000-0002-9037-1248, Festner, Dagmar, Straub, Sophie, König, Johannes
ORCID: 0000-0003-3374-9408, Rothland, Martin, Schaper, Niclas and Weyers, Jonas
(2021).
Dokumentation über die Erhebungsinstrumente in der
Längsschnittstudie Learning to Practice, Learning to Reflect? (LtP) zur Nutzung und Wirkung des Praxissemesters in der Lehrer*innenbildung.
Documentation.
Klemenz, Stefan ORCID: 0000-0003-3286-7381, Koenig, Johannes and Schaper, Niclas
(2019).
Learning opportunities in teacher education and proficiency levels in general pedagogical knowledge: new insights into the accountability of teacher education programs.
Educ. Assess. Eval. Account., 31 (2).
S. 221 - 250.
HEIDELBERG:
SPRINGER HEIDELBERG.
ISSN 1874-8600
Klemenz, Stefan ORCID: 0000-0003-3286-7381, König, Johannes
ORCID: 0000-0003-3374-9408 and Schaper, Niclas
(2019).
Learning opportunities in teacher education and proficiency levels in general pedagogical knowledge: new insights into the accountability of teacher education programs.
Educational Assessment, Evaluation and Accountability, 31 (2).
pp. 221-249.
Springer.
ISSN 1874-8597
Seifert, Andreas, Schaper, Niclas and König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408
(2018).
Bildungswissenschaftliches Wissen und Kompetenzeinschätzungen von Studierenden im Praxissemester: Veränderungen und Zusammenhänge.
In:
Learning to Practice, Learning to Reflect?,
pp. 325-347.
Springer VS.
ISBN 978-3-658-19535-9