Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | Date | No Grouping
Number of items: 2.

Schindler, Maike ORCID: 0000-0001-9530-4151 and Helmer, Theresa (2020). Vorwissen zu negativen Zahlen in Kontexten: Eine empirische Studie im Förderschwerpunkt Lernen. In: Beiträge zum Mathematikunterricht 2020, pp. 805-808. Würzburg: WTM. ISBN 978-3-95987-139-6

Thomaneck, Aylin, Schindler, Maike ORCID: 0000-0001-9530-4151 and Vollstedt, Maike (2020). Kognitive Prozesse bei der Erfassung funktionaler Zusammenhänge: Eine Eye-Tracking Studie. In: Beiträge zum Mathematikunterricht 2020, p. 1487. WTM. ISBN 978-3-95987-139-6

This list was generated on Mon Dec 23 05:44:09 2024 CET.