Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | Date | No Grouping
Number of items: 6.

Journal Article

Knoerzer, Lisa, Stark, Robin, Park, Babette and Rolle, Christian ORCID: 0000-0002-2400-2145 (2016). I like reggae and Bob Marley is already dead: An empirical study on music-related argumentation. Psychol. Music, 44 (5). S. 1158 - 1175. THOUSAND OAKS: SAGE PUBLICATIONS INC. ISSN 1741-3087

Krause, Ulrike-Marie, Stark, Robin and Herzmann, Petra (2011). Förderung anwendbaren Theoriewissens in der Lehrerbildung. Vergleich problembasierten und instruktionsorientierten Lernens. Psychologie in Erziehung und Unterricht, 58 (2). pp. 106-115. ISSN 0342-183X

Rolle, Christian ORCID: 0000-0002-2400-2145, Knörzer, Lisa and Stark, Robin (2015). Music-related aesthetic argumentation: Confronting a theoretical model with empirical data. Nordic research in music education : yearbook, 16. pp. 315-326. Oslo: ISSN 1504-5021

Stark, Robin, Herzmann, Petra and Krause, Ulrike-Marie (2010). Effekte integrierter Lernumgebungen - Vergleich problembasierter und instruktionsorientierter Seminarkonzeptionen in der Lehrerbildung. Zeitschrift für Pädagogik, 56 (4). pp. 548-563. ISSN 0044-3247

Wagner, Kai, Stark, Robin, Daudbasic, Jasmina and Klein, Martin (2013). Effectiveness of integrated learning environments in teacher education - a quasi-experimental field study. Journal for educational research online, 5 (1). pp. 115-140. ISSN 1866-6671

Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary

Knörzer, Lisa, Rolle, Christian ORCID: 0000-0002-2400-2145, Stark, Robin and Park, Babette (2015). "... er übertreibt und das macht mir seine Version zu nervös". Einzelfallanalysen musikbezogener Argumentationen. In: Theoretische Rahmung und Theoriebildung in der musikpädagogischen Forschung, pp. 147-162. Waxmann. ISBN 978-3-8309-3313-7

This list was generated on Sat Apr 20 08:11:05 2024 CEST.