![]() | Up a level |
2023
Maahs, Ina-Maria ORCID: 0000-0002-9399-1362, DeCapua, Andrea and Triulzi, Marco
(2023).
Incorporating multilingualism in German as a Second Language classes for adult Students with Limited or Interrupted Formal Education.
Eur. J. Appl. Linguist., 11 (1).
S. 79 - 98.
BERLIN:
WALTER DE GRUYTER GMBH.
ISSN 2192-953X
2021
Bredthauer, Stefanie ORCID: 0000-0003-1129-596X, Kaleta, Magdalena and Triulzi, Marco
ORCID: 0000-0001-7586-8531
(2021).
Mehrsprachige Unterrichtselemente.
Köln: Mercator-Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache.
Bredthauer, Stefanie ORCID: 0000-0003-1129-596X, Kaleta, Magdalena and Triulzi, Marco
ORCID: 0000-0001-7586-8531
(2021).
Mehrsprachige Unterrichtselemente - eine Handreichung für Lehrkräfte.
Köln: Mercator-Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache.
Bredthauer, Stefanie ORCID: 0000-0003-1129-596X, Triulzi, Marco
ORCID: 0000-0001-7586-8531, Kaleta, Magdalena, Helbert, Stefanie and Wörmann, Leon
ORCID: 0000-0002-3791-8419
(2021).
Deko oder Didaktik? Mehrsprachigkeit in Schulbüchern für Sachfächer.
Zeitschrift für Angewandte Linguistik, 2021 (75).
pp. 244-275.
De Gruyter.
ISSN 1433-9889
Triulzi, Marco and Maahs, Ina-Maria ORCID: 0000-0002-9399-1362
(2021).
Ich kann keine andere Sprache verwenden: A survey of attitudes towards multilingualism in German integration courses for adult migrants.
Eur. J. Appl. Linguist., 9 (2).
S. 227 - 258.
BERLIN:
WALTER DE GRUYTER GMBH.
ISSN 2192-953X