Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | Date | No Grouping
Number of items: 5.

Bredthauer, Stefanie ORCID: 0000-0003-1129-596X, Kaleta, Magdalena and Triulzi, Marco ORCID: 0000-0001-7586-8531 (2021). Mehrsprachige Unterrichtselemente. Köln: Mercator-Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache.

Bredthauer, Stefanie ORCID: 0000-0003-1129-596X, Kaleta, Magdalena and Triulzi, Marco ORCID: 0000-0001-7586-8531 (2021). Mehrsprachige Unterrichtselemente - eine Handreichung für Lehrkräfte. Köln: Mercator-Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache.

Bredthauer, Stefanie ORCID: 0000-0003-1129-596X, Triulzi, Marco ORCID: 0000-0001-7586-8531, Kaleta, Magdalena, Helbert, Stefanie and Wörmann, Leon ORCID: 0000-0002-3791-8419 (2021). Deko oder Didaktik? Mehrsprachigkeit in Schulbüchern für Sachfächer. Zeitschrift für Angewandte Linguistik, 2021 (75). pp. 244-275. De Gruyter. ISSN 1433-9889

Maahs, Ina-Maria ORCID: 0000-0002-9399-1362, DeCapua, Andrea and Triulzi, Marco (2023). Incorporating multilingualism in German as a Second Language classes for adult Students with Limited or Interrupted Formal Education. Eur. J. Appl. Linguist., 11 (1). S. 79 - 98. BERLIN: WALTER DE GRUYTER GMBH. ISSN 2192-953X

Triulzi, Marco and Maahs, Ina-Maria ORCID: 0000-0002-9399-1362 (2021). Ich kann keine andere Sprache verwenden: A survey of attitudes towards multilingualism in German integration courses for adult migrants. Eur. J. Appl. Linguist., 9 (2). S. 227 - 258. BERLIN: WALTER DE GRUYTER GMBH. ISSN 2192-953X

This list was generated on Tue Jul 16 07:50:45 2024 CEST.