Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 5.

Book, conference item or legal commentary

von Reumont, Frederik ORCID: 0000-0001-7592-3596, Simon, Marine ORCID: 0000-0002-1713-1168, Dieckmann, Ute, Vogelsang, Ralf ORCID: 0000-0001-7280-5324, Henselowsky, Felix ORCID: 0000-0003-4145-7958, Budke, Alexandra ORCID: 0000-0003-1063-8991 and Schabitz, Frank ORCID: 0000-0003-3879-9308 (2024). Auf der Spur der Menschen vor 80.000 Jahren. Berlin: Reimer. ISBN 978-3-496-01702-8

Journal Article

Gebele, Diana, Zepter, Alexandra L., Budke, Alexandra ORCID: 0000-0003-1063-8991 and Königs, Pia (2020). „Integration von inklusionsorientierten Inhalten in die interdisziplinäre fachdidaktische Ausbildung am Beispiel des Lehr- und Forschungsprojektes SpiGU ─ Sprachsensibel Lehren und Lernen im inklusiven Geographieunterricht: Unterstützungsformate beim materialgestützten argumentierenden Schreiben“. k:ON ─ Kölner Online Journal für Lehrer*innenbildung (2). pp. 172-189. Köln: Universitäts- und Stadtbibliothek Köln. ISSN 2701-1429

Budke, Alexandra ORCID: 0000-0003-1063-8991, Gebele, Diana, Königs, Pia, Schwerdtfeger, Sarah and Zepter, Alexandra L. (2020). Student texts produced in the context of material-based argumentative writing: Interdisciplinary research-related conception of an evaluation tool. Ristal. Research in Subject-matter Teaching and Learning (3). pp. 108-125. Wien: University Press. ISSN 2616-7697

Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary

Ehinger, Julia, Rolle, Christian ORCID: 0000-0002-2400-2145 and Knigge, Jens ORCID: 0000-0002-3910-7716 (2021). Musikbezogene Argumentationskompetenz. In: Argumentieren und Vergleichen, pp. 93-112. Lit. ISBN 978-3-643-14965-7

Langer, Stephan, Budke, Alexandra ORCID: 0000-0003-1063-8991 and Ziemen, Kerstin (2018). Migrationsbedingte Heterogenität von SchülerInnen als Herausforderung für den inklusiven Geographieunterricht. In: Migration und Geographische Bildung, pp. 189-208. Franz Steiner. ISBN 978-3-515-11874-3

This list was generated on Thu Dec 26 17:10:29 2024 CET.