Frost, Ursula (2000). Das Ende der Gesprächskultur? Zur Bedeutung des Gesprächs für den Bildungsprozeß. Vierteljahrsschrift für Wissenschaftliche Pädagogik, 76. pp. 91-97. Paderborn: Schöningh. ISSN 2589-0581

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Frost, UrsulaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-296579
Journal or Publication Title: Vierteljahrsschrift für Wissenschaftliche Pädagogik
Volume: 76
Page Range: pp. 91-97
Date: 2000
Publisher: Schöningh
Place of Publication: Paderborn
ISSN: 2589-0581
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Bildungsphilosophie, Anthropologie und Pädagogik
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/29657

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item