Stenger, Ursula (2013). Kritische Befragung der Interaktionsforschung in der Pädagogik der frühen Kindheit: Mögliche Forschungsperspektiven. In: Forschung in der Frühpädagogik. Interaktion zwischen Fachkräften und Kindern, pp. 24-33. FEL. ISBN 978-3-932650-61-1

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Stenger, UrsulaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-297970
Title of Book: Forschung in der Frühpädagogik. Interaktion zwischen Fachkräften und Kindern
Volume: 12
Page Range: pp. 24-33
Date: 2013
Publisher: FEL
ISBN: 978-3-932650-61-1
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Bildungsphilosophie, Anthropologie und Pädagogik
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/29797

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item