Pohl, Thorsten (2016). Die Epistemisierung des Unterrichtsdiskurses – ein Forschungsrahmen. In: Deutsch als fremde Bildungssprache. Das Spannungsfeld von Fachwissen, sprachlicher Kompetenz, Diagnostik und Didaktik, pp. 55-79. Tübingen: Stauffenburg.

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Pohl, Thorstenthorsten.pohl@uni-koeln.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Tschirner, ErwinUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Bärenfänger, OlafUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Möhring, JuppUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-356071
Title of Book: Deutsch als fremde Bildungssprache. Das Spannungsfeld von Fachwissen, sprachlicher Kompetenz, Diagnostik und Didaktik
Page Range: pp. 55-79
Date: 2016
Publisher: Stauffenburg
Place of Publication: Tübingen
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II
Subjects: Germanic
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/35607

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item