Ehrig, Britta-Katharina, Marx, Nicole and Neumann, Lena (2020). Förderung bildungssprachlicher Lexik im Jahrgang 5 – Empirische Evaluation eines integrativen Förderkonzepts. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 23 (3). pp. 613-631. Springer. ISSN 1434-663X

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Ehrig, Britta-KatharinaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Marx, NicoleUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Neumann, LenaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-371172
DOI: 10.1007/s11618-020-00951-z
Journal or Publication Title: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft
Volume: 23
Number: 3
Page Range: pp. 613-631
Date: 2020
Publisher: Springer
ISSN: 1434-663X
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II
Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache
Subjects: Language, Linguistics
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/37117

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item