Willems, Aline (2017). Der Soft Skill ‚Höflichkeit‘ im Spanischunterricht in Deutschland. In: Sprachvergleich und Übersetzung. Die romanischen Sprachen im Kontrast zum Deutschen, pp. 399-422. Tübingen: Narr. ISBN 978-3-8233-6982-0

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Willems, Alinea.willems@uni-koeln.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Dahmen, WolfgangUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-456741
Title of Book: Sprachvergleich und Übersetzung. Die romanischen Sprachen im Kontrast zum Deutschen
Page Range: pp. 399-422
Number of Pages: 436
Date: 2017
Publisher: Narr
Place of Publication: Tübingen
ISBN: 978-3-8233-6982-0
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 5: Moderne Sprachen und Kulturen > Juniorprofessur für Fremdsprachendidaktik
Subjects: Language, Linguistics
Romance languages French
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/45674

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item