Willems, Aline (2020). Demokratie- und Europabildung – aber wie? Analyse und Vorstellung von Materialien für den Unterricht. In: Krisen und Konflikte und deren didaktisches Potential für den Fremdsprachenunterricht Französisch, pp. 39-77. Trier: WVT. ISBN 978-3-86821-870-1

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Willems, Alinea.willems@uni-koeln.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Plötner, KathleenUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Willems, AlineUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-456991
Title of Book: Krisen und Konflikte und deren didaktisches Potential für den Fremdsprachenunterricht Französisch
Page Range: pp. 39-77
Number of Pages: 186
Date: 2020
Publisher: WVT
Place of Publication: Trier
ISBN: 978-3-86821-870-1
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 5: Moderne Sprachen und Kulturen > Juniorprofessur für Fremdsprachendidaktik
Subjects: Language, Linguistics
Romance languages French
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/45699

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item