Hanke, Petra, Eckerth, Melanie and Hein, Anna Katharina (2015). Die Gestaltung der Schuleingangsphase in jahrgangsbezogenen und jahrgangsübergreifenden Klassen. Ergebnisse aus dem Projekt FiS. In: Perspektiven und Potentiale in der Schuleingangsstufe, pp. 163-172. Waxmann. ISBN 978-3-8309-3188-1

Full text not available from this repository.

Abstract

„Förderung der Lern- und Bildungsprozesse in der Schuleingangsphase“

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Hanke, PetraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Eckerth, MelanieUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Hein, Anna KatharinaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-461329
Title of Book: Perspektiven und Potentiale in der Schuleingangsstufe
Page Range: pp. 163-172
Number of Pages: 312
Date: 2015
Publisher: Waxmann
ISBN: 978-3-8309-3188-1
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46132

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item