Schöpp, Frank and Willems, Aline (2021). Italienischunterricht für Französisch- und Spanischstudierende zur Förderung der individuellen Sprachlern- und -lehrkompetenzen. In: Mehrsprachigkeit in der Lehrerbildung – Modelle, Konzepte und empirische Befunde für die Fremd- und Zweitsprachendidaktik., pp. 39-68. Frankfurt a.M.: Peter Lang.

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Schöpp, FrankUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Willems, Alinea.willems@uni-koeln.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Mordellet-Roggenbuck, IsabelleUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Raith, MarkusUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Zakie, KatjaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-463141
Title of Book: Mehrsprachigkeit in der Lehrerbildung – Modelle, Konzepte und empirische Befunde für die Fremd- und Zweitsprachendidaktik.
Page Range: pp. 39-68
Date: 2021
Publisher: Peter Lang
Place of Publication: Frankfurt a.M.
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 5: Moderne Sprachen und Kulturen > Juniorprofessur für Fremdsprachendidaktik
Subjects: Education
Romance languages French
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46314

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item